آسمون

آسمون

A3moon
آسمون

آسمون

A3moon

پاورپوینت درس دهم هدیه های آسمان سوم دبستان: ماه ه مهمانی خدا

پاورپوینت نمونه سوالات درس دهم هدیه های آسمان سوم دبستان ماه ه مهمانی خدا
دسته بندی آموزشی
بازدید ها 163
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2370 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت درس دهم هدیه های آسمان سوم دبستان: ماه ه مهمانی خدا

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

پاورپوینت درس دهم هدیه های آسمان سوم دبستان : ماه ه مهمانی خدا

25 اسلاید همراه با نمونه سوالات

 

فهرست مطالب پاورپوینت :

اهداف درس

مفاهیم کلیدی همراه با توضیحات

متن اصلی

نمونه سوالات

مطالعه آزاد

پاسخ سوالات درس دهم

.. متن اصلی پاورپوینت دقیقا مثل کتاب درسی هست و هیچ گونه اضافه و کسری نشده است .. همراه با مطالعه آزاد برای یادگیری بیشتر و اهداف درس و نمونه سوالات همراه با جواب

 

قسمتی از متن اصلی :

امشب در تهیه‌ی غذا به مادرم کمک کردم و سفره را پهن کردم. بعد از شام, مادر رو به من کرد و گفت:

«سحر! می‌دانی فردا چه روزی است؟؛ کمی فکر کردم و گفتم: فردا روز اوّل ماه رمضان است.
– امّا برای تو یک روز دیگر هم هست.
چه روزی؟

و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد